شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

معاون اداری و مالی اداره کل کتابخانه ها عمومی استان خبر داد؛

امضای موافقتنامه ساخت پنج کتابخانه عمومی در خراسان رضوی

امضای موافقتنامه ساخت پنج کتابخانه عمومی در خراسان رضوی

معاون اداری و مالی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از امضای موافقتنامه ساخت پنج کتابخانه عمومی در مشهد، خواف و سرخس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، مهدی اصلاحی، معاون اداری، مالی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از امضای موافقتنامه ساخت پنج کتابخانه عمومی در مشهد، خواف و سرخس خبر داد.

معاون اداری، مالی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: با پیگیری های انجام شده و تعامل با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نمایندگان مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و فرمانداری مشهد، موافقتنامه ساخت ۳ کتابخانه عمومی در مشهد مقدس امضا شد.

اصلاحی ادامه داد: این کتابخانه ها در شهرستان مشهد با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای توسط اداره کل راه و شهرسازی، در نقاط فاقد کتابخانه عمومی مشهد ساخته می شوند و برای بهره برداری در اختیار اداره کل کتابخانه های عمومی استان قرار می گیرند.

معاون اداری و مالی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به اولویت ساخت کتابخانه در شهرهای فاقد کتابخانه، موافقتنامه ساخت ۲ کتابخانه عمومی نیز با زیربنای ۲۸۰ متر مربع در شهرهای نشتیفان خواف و مزداوند سرخس نیز مبادله شد؛ اعتبار اولیه تخصیص یافته برای این دو پروژه ۶۶۶ میلیون ریال برای کتابخانه مزداوند سرخس و ۱۶۴ میلیون ریال برای پروژه نشتیفان خواف بوده است.

وی یادآور شد: در نظر گرفتن اعتبار برای ساخت و تکمیل چندین کتابخانه عمومی در استان نشان از توجه ویژه مسئولان ارشد استان به ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 11 =